Jak budujesz swoją blogomarkę? Odpowiada Ashplumplum

Home / BlogoMarka / Jak budujesz swoją blogomarkę? Odpowiada Ashplumplum

Budowanie marki to pewien proces, który wymaga strategii, konsekwencji i czasu. W blogosferze jest wiele przykładów świetnie budowanych marek. Postanowiłam przybliżyć sylwetki osób, które za te marki odpowiadają. Jedną z nich jest Asia Biernacka, autorka bloga Ashplumplum.

Asię, autorkę bloga Ashplumplum poznałam zaraz po jej przeprowadzce do Warszawy, kilka lat temu. Od tego czasu z uwagą śledziłam jak rozwija swojego bloga. To co ją wyróżniało w moich oczach od początku, to unikalny styl oraz niezłomność w działaniu i poszukiwaniu tego co jej najbliższe.  Dziś Asia jest wielbicielka nurtu minimalistycznego, a także nieoczywistych połączeń ponadczasowej elegancji z obecnymi trendami, nie tylko w modzie. Z odwagą inspiruje dziesiątki tysięcy swoich obserwatorów.

Teraz blog Ashplumlum ma już ponad 5 lat, a Asia zbudowała swoją wyrazistą markę. Na szczególną uwagę zasługuje to, jak prowadzi swój profil na Instagramie. Jej profil zawsze służmy mi za przykład jak robić to dobrze.

Poprosiłam Asię, aby opowiedziała jak dba o budowę swojej blogowej marki.

1.Dbam o najmniejsze szczegóły

Przywiązuję dużą uwagę do estetyki. Nie wrzucam przypadkowo zrobionych zdjęć. Do każdego zdjęcia podchodzę w indywidualny sposób i poświęcam na nie dużo czasu. Moje social media traktuję jak album, który chce zapełniać spójnymi obrazami, które mają za zadanie opowiedzieć pewną historię.

2.Spójność

Kilka lat temu mój Instagram był kolorowy i nie wyróżniał się niczym szczególnym. Zdecydowałam, że muszę postawić na konkretną szafę graficzną, która będzie wyróżniała go spośród milionów innych kont. Zdecydowałam się na minimalizm, dużo bieli, stonowane kolory i specyficzną obróbkę zdjęć. Na chwilę obecną jest to motyw, który mnie wyróżnia i jest moim znakiem rozpoznawczym.

3.Regularność

Niby banał ale każdy ma taki dzień kiedy nie ma ochoty na nic. Teraz jestem o
wiele wcześniej przygotowana na „te dni”. Zdjęcia planuję z wyprzedzeniem, dzięki temu mogę
być regularna w swoich social media. Dzięki temu przyzwyczajam moich czytelników do częstego
zaglądania na moją stronę. Wiedzą kiedy i o jakiej porze spodziewać się nowych publikacji.

Źródło: @ashplumplum

Zobacz także:
Jak napisać ofertę reklamową bloga?
Jak budujesz swoją markę? Odpowiada Socjopatka.pl
Jak budujesz swoją markę? Odpowiada Tabayka.pl
Jak pisać ciekawe recenzje produktów?
Przepis na idealny wpis kulinarny – poradnik blogera

Kliknij i dołącz do grupy BlogoMarki na Facebooku:

  • Mateusz

    Niby tylko 3 elementy budowania blogomarki, a jednak jak bardzo istotnie. Fajnie jest poznać i uczyć się od tych, którzy osiągnęli sukces. Świetny cykl wpisów! 😉

  • Ja mam problem właśnie z tą spójnością w social media.