Blogowe konsultacje

Home / Blogowe konsultacje

BLOGOWE KONSULTACJE

Podczas indywidualnej konsultacji pomogę Ci nakreślić strategię rozwoju bloga w oparciu o Twoje wartości i cele.

Wskażę możliwe drogi działania, budowania profesjonalnej marki bloga i Ciebie jako blogera. Podpowiem w jaki sposób dzięki temu dotrzeć do czytelników i sprawić, aby blog był atrakcyjny dla potencjalnych reklamodawców i partnerów. Doradzę jak przekształcić go w działający biznes. Omówię Twoją zakładkę „Współpraca” oraz powiem jak przygotować czarującą ofertę blogową. Odpowiem na wszystkie nurtujące Cię pytania i wątpliwości.

Podczas konsultacji omawiamy jeden, ustalony wcześniej temat.

Korzyści ze współpracy z BlogoMarką:

  • Współpracujesz ze specjalistką z szerokim doświadczeniem w budowaniu i realizacji strategii wizerunkowych, promocyjnych oraz biznesowych dla firm i marek,
  • Pracujesz z osobą, która stale odpowiada za influencer marketing po stronie marek i prowadzi kampanie z udziałem blogerów,
  • Korzystasz z mojego doświadczenia w zdobywaniu sponsorów i partnerów dla różnego rodzaju akcji i eventów,
  • Stworzysz spójną strategię rozwoju bloga, co pomoże Ci w realizacji kolejnych celów,
  • Odpowiednio dobrane wspólnie narzędzia promocji pozwolą oszczędzić czas i pieniądze,
  • Masz gwarancję indywidualnego podejścia jednocześnie przy zachowaniu obiektywizmu
    – nie omawiamy ogólnych przykładów. Realnie pracujemy nad Twoim blogiem. Otrzymujesz wskazówki i rozwiązania dopasowane do Ciebie.

Czas konsultacji online: 60 min.

 Cena: 369 PLN (cena zawiera 23 % VAT)

Chcesz poznać szczegóły i dowiedzieć się, czy konsultacja będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem?  NAPISZ

WAŻNE: Podczas jednorazowej konsultacji nie budujemy całej strategii blogowej. To proces, który wymaga więcej czasu i wymaga kilku spotkań. Podczas jednej konsultacji możemy popracować nad fundamentami niezbędnymi do zbudowania strategii lub danym jej elementem.

Potrzebujesz więcej wsparcia? Zapytaj o PAKIETY KONSULTACJI.

Poznaj opinie o współpracy z BlogoMarką

Edukacja z Pasją  www.edukacjazpasja.pl

Nie pamiętam, kiedy ostatnio tyle się dowiedziałam w godzinę, co podczas konsultacji z Klaudią. To była nie tylko merytoryczna rozmowa, ale przede wszystkim inspirująca. Dzięki niej wiem, jaki powinnam obrać kierunek, na czym się skoncentrować i czego spróbować, by rozwinąć mojego bloga oraz biznes online. Gorąco polecam!

 

__________

AguMama www.agumama.pl

Gdybym miała jednym słowem określić to, w jakim nastroju wyszłam po spotkaniu z Klaudią to ZMOTYWOWANA. Niedawno na moment utknęłam z pomysłami na dalszy rozwój bloga. Nie brakowało mi pomysłów na teksty, tylko na ich coraz szersze promowanie. To był właściwy czas na konsultację z BlogoMarką Blog jest moim dziełem, takim trochę dzieckiem i czasami trudno jest mi na niego spojrzeć krytycznie. Tymczasem Klaudia pokazała mi jego mocne i słabe strony. W mojej głowie otworzyło się mnóstwo klapek bo przecież tak na bloga patrzą i Czytelnicy i potencjalni partnerzy oraz reklamodawcy. Ja wiem o czym chcę na blogu pisać, a Klaudia z perspektywy swojego doświadczenia podpowiedziała mi jak to zaprezentować i jak podkreślić ekspercki charakter treści. Strategia, którą omówiłyśmy, to mój plan działania na najbliższe tygodnie. Już dziś nie mogę się doczekać efektów. Dobrze, że jest taki projekt jak BlogoMarka. To ogromna pomoc w nawiązaniu otwartego dialogu, zamiast takiego klasycznego firewalla, między blogerem a agencją.

_________

Scent and The City  www.skoknamiasto.pl

Konsultacja z Klaudią pozwoliła mi spojrzeć na bloga z biznesowej perspektywy. Wspólnie ustaliłyśmy strategie i plan działań, które pozwolą mi zwiększyć zasięgi i zarabiać także w oparciu o bloga. Klaudia podpowiedziała mi jak ważny jest mój wizerunek ekspercki i jak go wzmocnić. Dowiedziałam się także jak drobne elementy wpływają na ogólny wizerunek i jak istotna jest spójność, zarówno samej strony, jak i mediów społecznościowych. Razem poskładałyśmy kilka elementów w spójną całość.

___________

Tabayka.pl www.tabayka.pl 

Klaudia ma w sobie coś czego brakuje bardziej znanym blogerom i firmom doradzającym innym jak rozhulać swoją markę w sieci: brak zadęcia i arogancji pt. „zobacz jak genialnie to mnie się udało!”. Bo takie podejście bardziej podcina skrzydła niż uczy nas – początkujących w fachu blogowania – wzbijać się wyżej i wyżej. Pomoc Klaudii przy budowie tylko pozornie prostej zakładki „Współpraca” była nieoceniona: jasne, konkretne wskazówki co do schematu całości; fokus na szczegóły co ważne, a co pominąć; podpowiedzi jak uatrakcyjnić, żeby się wyróżnić. I najważniejsze co zawdzięczam Klaudii: tak pokierowanie naszą wspólną pracą, by mnie – początkującą blogerkę, często plądrującą doły sinusoidy wzlotów i upadków blogowania – zmotywować długofalowo! Dzięki Klaudii uwierzyłam, że ta robota, ciężka robota jaką jest wysokiej jakości blogowanie ma sens! Serdecznie za to dziękuję i gorąco polecam!

Poznaj więcej opinii o współpracy z BlogoMarką i dowiedź się, co możesz zyskać 🙂

 

Jeśli chcesz umówić się na konsultację, NAPISZ.