Nowy cykl BlogoMarki
Jak budujesz swoją markę? Odpowiada Socjopatka.pl
Budowanie marki to pewien proces, który wymaga strategii, konsekwencji i czasu. W blogosferze jest wiele przykładów świetnie budowanych marek. Postanowiłam przybliżyć sylwetki osób, które za te marki odpowiadają.
Poprosiłam Dagmarę Sobczak, autorkę bloga Socjopatka.pl, aby opowiedziała co robi dla swojej marki. Dagę obserwuję już od bardzo dawna i uważam, że świetnie i konsekwentnie buduje swoją markę. Poza działalnością blogową możecie ją znać z wielu akcji blogowych, społecznych czy czytelniczych. Jest także autorką Bloboxa i współautorką magazynu blogosfery – Blogostrefa. Cenię bardzo jej działania i cieszę się, że przyjęła moje zaproszenie do nowego cyklu.
Dagmara Sobczak, autorka bloga Socjopatka.pl, najlepszy socjolog z Łodzi
Co robię dla swojej marki? Jak buduję swoją markę?
—> Inicjuję blogowe projekty – jestem jedną z osób w blogosferze, które uwielbiają tworzyć różne Akcje nagłaśniające dany problem, projekty angażujące blogerów i kampanie społeczne. Lubię organizować i nawoływać nowe osoby do poruszania istotnych tematów na swoich blogach. Myślę, że tych kilka projektów, które powstaje w ciągu roku, wyróżnia mnie na tle innych blogerów i buduje moją markę, jako osoby zainteresowanej społecznymi tematami.
—> Dbam o spójną identyfikację wizualną – w różnych projektach graficznych, plakatach, bannerach, wizytówkach, czy nowym logo produktów, które tworzę, używam ten samej czcionki i kolorystyki co na blogu i w logo głównym socjopatki. Dzięki czemu od razu wiadomo, do kogo należy dana grafika
—> Bloga traktuję jako swoją wizytówkę w sieci – co za tym idzie, traktuje go bardzo poważnie, dbam o niego i nie zamieszczam przypadkowych treści. Każde działanie wokół niego oraz moich Social Mediów jest przemyślane. Nawet, wtedy gdy pokazuje kulisy swojej pracy, czy swoje codzienne życie. Nic nie pojawia się przypadkowo.
Znasz bloga Dagmary? Jeśli nie, serdecznie polecam obserwować jej poczynania. Na pewno jeszcze wiele dobrego zdziała w blogosferze i nie tylko … 🙂
A Ty? Jak budujesz markę swojego bloga lub markę osobistą?
Zobacz także:
>>>> Przepis na idealny wpis kulinarny
>>>> Jak pisać ciekawsze teksty na bloga?
>>>> 10 wskazówek jak napisać ofertę reklamową bloga