Jak budujesz swoją markę? Odpowiada Socjopatka.pl

Home / BlogoMarka / Jak budujesz swoją markę? Odpowiada Socjopatka.pl

Nowy cykl BlogoMarki

 

Jak budujesz swoją markę? Odpowiada Socjopatka.pl

Budowanie marki to pewien proces, który wymaga strategii, konsekwencji i czasu. W blogosferze jest wiele przykładów świetnie budowanych marek. Postanowiłam przybliżyć sylwetki osób, które za te marki odpowiadają.

Poprosiłam Dagmarę Sobczak, autorkę bloga Socjopatka.pl, aby opowiedziała co robi dla swojej marki. Dagę obserwuję już od bardzo dawna i uważam, że świetnie i konsekwentnie buduje swoją markę. Poza działalnością blogową możecie ją znać z wielu akcji blogowych, społecznych czy czytelniczych. Jest także autorką Bloboxa i współautorką magazynu blogosfery – Blogostrefa. Cenię bardzo jej działania i cieszę się, że przyjęła moje zaproszenie do nowego cyklu.

Dagmara Sobczak, autorka bloga Socjopatka.pl, najlepszy socjolog z Łodzi

Co robię dla swojej marki? Jak buduję swoją markę? 

—> Inicjuję blogowe projekty – jestem jedną z osób w blogosferze, które uwielbiają tworzyć różne Akcje nagłaśniające dany problem, projekty angażujące blogerów i kampanie społeczne. Lubię organizować i nawoływać nowe osoby do poruszania istotnych tematów na swoich blogach. Myślę, że tych kilka projektów, które powstaje w ciągu roku, wyróżnia mnie na tle innych blogerów i buduje moją markę, jako osoby zainteresowanej społecznymi tematami.

—> Dbam o spójną identyfikację wizualną – w różnych projektach graficznych, plakatach, bannerach, wizytówkach, czy nowym logo produktów, które tworzę, używam ten samej czcionki i kolorystyki co na blogu i w logo głównym socjopatki. Dzięki czemu od razu wiadomo, do kogo należy dana grafika

—> Bloga traktuję jako swoją wizytówkę w sieci – co za tym idzie, traktuje go bardzo poważnie, dbam o niego i nie zamieszczam przypadkowych treści. Każde działanie wokół niego oraz moich Social Mediów jest przemyślane. Nawet, wtedy gdy pokazuje kulisy swojej pracy, czy swoje codzienne życie. Nic nie pojawia się przypadkowo.

Znasz bloga Dagmary? Jeśli nie, serdecznie polecam obserwować jej poczynania. Na pewno jeszcze wiele dobrego zdziała w blogosferze i nie tylko …  🙂

A Ty? Jak budujesz markę swojego bloga lub markę osobistą? 

Zobacz także:
>>>> Przepis na idealny wpis kulinarny

>>>> Jak pisać ciekawsze teksty na bloga?
>>>> 10 wskazówek jak napisać ofertę reklamową bloga

 

  • Dziękuję za zaproszenie! <3

    • Dziękuję, że podzieliłaś się swoimi sposobami na budowanie marki. Wiem, że jeszcze sporo dobrego zrobisz w blogosferze.. i nie tylko 🙂

  • Bardzo komkretne i trafione spostrzeżenia. obserwuje bloga Dagi od dawna i z radością dostrzegam nieustanny rozwoj. Gratuluję i 3mam kciuki za dalszy rozwój.

    • To właśnie obserwując Dagę od dłuższego czasu najlepiej widać jak konsekwentnie działa 🙂 Budowanie marki to czasochłonny proces. Liczy się każdy mały krok 🙂

  • Ewa

    Jestem częstym bywalcem u Dagmary. Podziwiam ją za pomysłowość i hart ducha. Wezmę sobie do serca te wskazówki 😉

  • Bardzo cenne wskazówki. Szczególnie podobają mi się wszelkie akcje tworzone z inicjatywy blogerów. Sama chętnie biorę w nich udział.

    • Takie akcje świetnie budują zaangażowaną społeczność, a to jeden z najważniejszych aspektów blogowania 🙂

  • Każda wskazówka na wagę złota 🙂

    • Prawda? 🙂 Polecam śledzić cykl i chłonąc inspirację od kolejnych, zaproszonych do wpisów gości 🙂

  • Joanna Postupalska-Bożek

    Ciekawe

  • Wiele osób zaczynając przygodę z blogiem w ogóle nie myśli w kategoriach marki. Ci co w tym blogowaniu wytrwali zmieniają z czasem zdanie, bo jednak potrzeba akceptacji i docenienia coraz bardziej daje o sobie znac. To taka moja obserwacja znajomych blogerôw.

    • Też mam odczucie, że zrozumienie „świadomego budowania marki” przychodzi z czasem i kiedy zacznie się to robić, działania zaczynają się dynamizować i idziemy w dobrym kierunku 🙂 Czy Ty budujesz świadomie blogomarkę?

  • Dagmara rzeczywiście działa bardzo spójnie na swoim blogu 🙂 Szkoda, że tak mało wskazówek zdradziła! 🙂

  • Karolina Jusińska

    ja zaczelam miesiac temu od nowa i staram sie trzymac strategii, ktora obralam, mam nadzieje ze sie uda

    • I jak kolejny miesiąc doświadczeń? Udaje się realizować strategię? 🙂

  • Pewnie, że znam:) I kibicuję, Dagmara odwala kawał dobrej roboty:)

Zapisz się na newsletter i odbierz PREZENT! Strategiczną checklistę BlogoMarki

Wyrażam zgodę na zapis do listy mailingowej BlogoMarki.

FreshMail.pl